30 Mart 2016 Çarşamba

Snapchat'te Serbest Çağrışımlar

Mantığını anlamam ve kabullenmem çok uzun sürdü. Yalnız Snapchat'e girişim muhteşem oldu. Hiç bir kaygı gütmeden istediğimi yapabiliyorum. Tabi mecradaki malzemeler ölçüsünde. Şimdi size neler yaptığımı göstermek istiyorum. Snapchat'te ben: @kadir_oksuz

Bu Tarz Benim Parodisi- Bu hayalete bayılıyorum. Onu birçok yerde kullanıyorum.

Lahmacun Ustası- Gerçek fotoğraflar üzerine bu tip çizimler yapmayı seviyorum.

Patrona kızdıydım. Mesaj zaten açık.

Arog göndermesi

Düşlerimdeki meslek - Elimde cetvel vardı ordan yürüdüm.

Bir Bu tarz benim göndermesi daha

Lacoste'nin logosunun kibirli hali

 

Deyim ve atasözlerini görselleştirirken

Kabadayılığa giri KAB101

Şuan pek şirin değiller

Serbest çağrıştı ben de tamamladım

İşte hendek işte deve. Ya aşarsın ya güdersin

Mesleki serbest çağrışım

Şirin baba imam nikahı kıyıyor.

Diriliş Ertuğrul Parodisi- Üstat Petruçyo'nun habercisi

Imm Gülben Ergen, pek sevmem

Düşlerimdeki meslek- Yine cetvelden yola çıktım. Buralara vardım

Bir serbest çağrışım daha

Serbest çağrışım vol:1232141243657

Hangimiz yapmıyor bunu

Öğle yemeğim. Solucan yakaladıydım

Bob Ross'a selam olsun

Arog. Cuğara. 

Napiyim dayanamadım

Bu hangi atasözü?

Emojilerle yeni  bi şeyler anlatmaca

Ellerimlen çizdim. Kızgın bülbül

Serbest çalışma

Rıdvan Dilmen'e gönderme

Geldi gene benimki

Şimdi Kubat söylüyor

Ama benenah

 

Sen hangisiydin?
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder